loading...

IFS liderem w raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner w kategorii zarządzania serwisem w terenie w roku 2016

ifsFirma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, po raz kolejny została określona mianem lidera w raporcie firmy Gartner „Magic Quadrant for Field Service Management”*.
 


Ponowne wyróżnienie naszej firmy napełnia nas wielką dumą, ponieważ nieprzerwanie rozwijamy nasze rozwiązania do zarządzana serwisem w terenie (Field Service Management; FSM), ściśle współpracując z naszymi rozsianymi po całym świecie klientami oraz partnerami — powiedział Alastair Sorbie, prezes korporacji IFS. Stawiając zarządzanie serwisem w terenie na pierwszym miejscu w piramidzie technologii zwiększających komfort klientów, oddajemy do ich dyspozycji najnowsze technologie, platformy, możliwości oraz opcje wdrożeniowe. Mamy świadomość faktu, że organizacje serwisowe nieustannie walczą o perfekcję w wychodzeniu naprzeciw wysoce zmiennym wymaganiom klientów, pracując jednocześnie nad różnorodnością własnej oferty i utrzymaniem opłacalności prowadzonych działań. Naszym celem jest umożliwienie przedsiębiorstwom serwisowym wychodzenia naprzeciw wyzwaniom dnia dzisiejszego i czerpanie korzyści z tego, co przyniesie jutro. Kierownictwo korporacji IFS nieustannie skupia się na rozszerzaniu oferty dla przedsiębiorstw z branży FSM. Analizy takie, jak niniejszy raport, bardzo wspomagają weryfikację skuteczności prowadzonych przez nas działań.
Firma IFS podjęła kilka kluczowych inicjatyw mających na celu maksymalizacji wartości oferty związanej z zarządzaniem serwisem w terenie. Należą do nich:
  • Silne zaangażowanie w procesy branżowe, od specyficznej funkcjonalności i przepływów pracy w strukturze pionowej po wdrażanie szablonów i dokumentacji szkoleniowej;
  • Skupienie na konfigurowalności, od poziomu strategicznego po poziom operacyjny (w tym funkcjonalności z zakresu wykorzystania urządzeń mobilnych) zapewniające skalowalność umożliwiającą firmom łatwe dopasowywanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb biznesowych;
  • Koncentracja na współpracy z klientem obejmująca działania partnerskie, takie jak wykorzystanie forów klienta i szkoleń;
  • Inwestycje w nowe technologie napędzające produktywność i efektywność oraz zwiększające zwroty z inwestycji nie tylko dzięki wykorzystaniu samego rozwiązania, ale także z całościowego wykorzystania personelu mobilnego.

Więcej informacji na temat rynku i trendów związanych z zarządzaniem serwisem w terenie (FSM) oraz pełny raport firmy Gartner analizujący rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie są dostępne na stronie: www.ifsworld.com/en/news/industry-analyst-research/

Więcej informacji na temat rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie zawiera strona www.ifsworld.com/corp/solutions/enterprise-service-management/field-service-management/

*Gartner „Magic Quadrant for Field Service Management,” Jim Robinson, William McNeill, Jason Wong, Michael Maoz, 3 listopada 2016.

elastyczny erp

ELASTYCZNY SYSTEM ERP

ERP (Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) i EAM (Zarządzanie Majątkiem Przedsiębiorstwa), a także SCM (Zarządzanie Łańcuchem Dostaw), finanse, zarządzanie projektem i serwisem, a nawet złożona obsługa techniczna, naprawy i remonty (MRO). Można to wszystko obsługiwać za pomocą IFS Applications – zintegrowanego pakietu oprogramowania dla przedsiębiorstw.
 

ifsglobalnielokalnie

GLOBALNE LECZ LOKALNE

IFS rozumie globalizację jako zmniejszanie dystansu. Dzięki solidnej wiedzy branżowej i uczestnictwie klientów w procesie rozwoju produktu, zawsze mamy aktualne informacje na temat zmieniającego się środowiska biznesowego naszych klientów. Globalny produkt oferowany przez globalne przedsiębiorstwo. A dzięki centrom wsparcia na całym świecie, pomoc jest zawsze pod ręką.
 

 

System ERP przyjazny dla użytkownika

System ERP IFS Applications — jeden produkt łączący najlepsze w swojej klasie rozwiązania z kompletnym pakietem oprogramowania o komponentowej architekturze. Dostępny na całym świecie system ERP IFS Applications jest złożony z przyjaznych dla użytkownika rozwiązań, które pomagają wychodzić naprzeciw zmianom technologicznym i biznesowym, pozwalając osiągnąć przewagę konkurencyjną.

PRODUKTY

Show Panel