Toyota Lanka wdraża nową wersję systemu IFS Applications w celu zwiększenia wydajności

ifsFirma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Toyota Lanka, spółka zależna Toyota Group, skutecznie wdrożyła system the IFS Applications™ w czterech jednostkach biznesowych o znaczeniu strategicznym na terenie Sri Lanki, które zajmują się sprzedażą, częściami zamiennymi, serwisem i usługami współdzielonymi.

Firma Toyota Lanka korzysta z systemu IFS Applications w prowadzonej działalności od ponad 11 lat. W tym okresie rozwiązanie było aktualizowane dwukrotnie.

System IFS Applications wspiera procesy o kluczowym znaczeniu, takie jak sprzedaż, łańcuch dostaw, magazynowanie, usługi serwisowe, finanse i zasoby ludzkie. Został on zaprojektowany również z myślą o przyszłym rozwoju przedsiębiorstwa i posiada zestaw zaawansowanych narzędzi ułatwiających wdrożenie nowych osiągnięć technologicznych w branży samochodowej.

Nowa wersja systemu IFS Applications charakteryzuje się ulepszonym interfejsem użytkownika oraz bogatszymi funkcjami obsługi zaplecza. W rezultacie system zwiększa szybkość przetwarzania zleceń i danych, a przez to ułatwia podejmowanie decyzji oraz usprawnia komunikację z klientami i ich obsługę.
System IFS Applications spełnił nasze oczekiwania i skutecznie pomógł nam określić wymogi związane z dalszym rozwojem biznesowym” – powiedział Manohara Atukorala, dyrektor operacyjny i prezes w firmie Toyota Lanka. „Intuicyjne i łatwe w obsłudze rozwiązanie firmy IFS pomaga nam w podejmowaniu decyzji i zapewnianiu obsługi klienta na najwyższym poziomie.
Uditha Sumpathipala, kierownik ds. ICT oraz realizacji projektu aktualizacji systemu w firmie Toyota Lanka, dodał:
Sprzedaż pojazdów i części zamiennych oraz działanie punktów serwisowych to obszary o znaczeniu strategicznym dla firmy Toyota na terenie Sri Lanki. Ustaliliśmy kilka obszarów działalności, które wymagały usprawnienia. Cieszymy się, że udało się nam skutecznie wdrożyć rozwiązanie, które ułatwia organizowanie i śledzenie informacji, a także pomaga zapewnić wyższy standard obsługi klientów końcowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nowej wersji systemu IFS Applications i usprawnień, jakie wnosi w działanie naszych jednostek biznesowych. Nowy graficzny interfejs użytkownika na pewno zwiększy poziom akceptacji systemu, co jest kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie wdrożenia. Chcę podziękować zarówno naszemu zespołowi, jak i pracownikom firmy IFS za udaną realizację projektu wdrożeniowego.
Jayantha De Silva, prezes IFS Sri Lanka, dodał:
Biorąc pod uwagę trwającą już ponad 10 lat współpracę z firmą Toyota Lanka byliśmy dobrze przygotowani do przeprowadzenia złożonego procesu aktualizacji systemu w sprawny sposób. Cieszymy się, że firma Toyota Lanka nadal darzy zaufaniem zarówno nasze produkty, jak i doświadczenie naszych pracowników. Liczymy, że w kolejnych latach nadal będziemy mogli ją wspierać w rozwoju biznesowym jako naszego partnera.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

IFS Rozwiazania w chmurze 1 IFS Field Service Management 1