IFS Zarządzanie serwisem w terenie ułatwia firmie Associa rozliczać godziny pracy i uspójniać procesy

IFSFirma Associa będzie korzystać z rozwiązania IFS hostowanego w chmurze Microsoft Azure w celu zarządzania rozwojem swojej działalności.


Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Associa — lider na rynku zarządzania i obsługi technicznej nieruchomości — zdecydowała się wdrożyć rozwiązanie IFS Zarządzanie serwisem w terenie. Pozwoliło to usprawnić realizowanie umów o poziomie świadczenia usług, ustandaryzować procesy obsługi zleceń roboczych oraz zwiększyć liczbę roboczogodzin. Usprawnienia w prowadzonej działalności oraz migracja do platformy chmurowej Microsoft Azure sprawiły, że firma jest lepiej przygotowana na realizację bieżących i przyszłych planów rozwoju.

Firma Associa oferuje usługi zarządzania nieruchomości każdego typu, takich jak obiekty jednorodzinne, osiedla, obiekty rekreacyjne, pola golfowe czy zabudowania komercyjne. Usługi finansowe, organizacyjne i konserwacyjne firmy Associa obejmują pomoc w opracowywaniu budżetów rocznych i kierowanie wszelkimi pracami porządkowymi.

Wdrażanie systemu IFS Zarządzanie serwisem w terenie przez firmę Associa rozpoczęło się w kwietniu 2013. Inicjatywa ta miała na celu usprawnienie zarządzania zleceniami roboczymi i ustandaryzowanie prac z zakresu obsługi technicznej w ok. 50 biurach w całym kraju. System firmy IFS skutecznie pomógł firmie Associa w zoptymalizowaniu procesów związanych z serwisowaniem w terenie w pierwszych 12 placówkach, w których został wdrożony. Obecnie trwa implementowanie systemu IFS Zarządzanie serwisem w terenie w pozostałych placówkach. Planowany termin zakończenia tego projektu to marzec 2016 roku.
Ze względu na przejęcie innych firm w ostatnich latach nasze przedsiębiorstwo znacznie się rozwinęło, obejmując działalnością Dubaj i RPA — powiedział Josh Warren, zastępca wiceprezesa ds. serwisu w terenie w firmie Associa. Co roku wciąż nabywamy inne przedsiębiorstwa, ale w dużym stopniu skupiamy się także na rozwoju organicznym. System IFS Zarządzanie serwisem w terenie pomógł nam usprawnić obsługę nowych technologii, udoskonalić nasze produkty dla użytkowników końcowych oraz ujednolicić procesy we wszystkich podmiotach tworzących nasze przedsiębiorstwo.
Bardzo cieszy nas również możliwość korzystania z zalet platformy Azure, takich jak bezpieczeństwo i niezawodność, dzięki czemu będziemy mogli poświęcić więcej czasu na planowanie rozwoju biznesowego — stwierdził Josh Warren. System firmy IFS w połączeniu z platformą Microsoft Azure stanowi silną podstawę naszej ekspansji na rynku Stanów Zjednoczonych i globalnie.
Rozwiązania firmy IFS są tak projektowane, aby w elastyczny sposób zapewniać firmom możliwość poszerzania działalności zgodnie z ich potrzebami — powiedział Patrick Zirnhelt, wiceprezes ds. zarządzania majątkiem i usługami serwisowymi w IFS North America. Cieszymy się, że firmie Associa tak skutecznie udało się wykorzystać potencjał rozwiązania IFS Zarządzanie serwisem w terenie.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

IFS Rozwiazania w chmurze 1 IFS Field Service Management 1