ifsIFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, uważa, że pakiet do zarządzania serwisem w terenie IFS Field Service Management™ (FSM) dodatkowo ugruntowuje jego wiodącą pozycję dzięki umieszczeniu w raporcie Gartner Magic Quadrant for Field Service Management*

 
Dla IFS to kolejny rok transformacji w obszarze zarządzania serwisem w terenie, w ciągu którego firma:

  • Wprowadziła na rynek wiodące w klasie rozwiązanie IFS FSM 6 zawierające nowe i rozszerzone funkcje, takie jak usprawnione możliwości w obszarze logistyki zwrotów, zarządzania częściami zamiennymi i naprawami w punkcie serwisowym oraz znacznie udoskonalony mechanizm IFS Planning & Scheduling Optimization™, a także możliwości opartego na sztucznej inteligencji rozwiązania IFS Customer Engagement™, w pełni zoptymalizowanego pod kątem pracy w chmurze i obsługującego internet rzeczy. IFS jest liderem w kompleksowym zarządzaniu cyklem życia usług w firmach serwisowych.
  • Utworzyła jednostkę organizacyjną IFS Service Management Business Unit obejmującą firmę WorkWave, pod kierownictwem Marne Martin, by wykorzystać ukryte w globalnej strukturze talenty. Ukierunkowanie ich pracy na zapewnienie sukcesów klientom i osiągnięcie branżowej doskonałości wpływa na innowacyjność oferowanych produktów.
  • Napędzała stały silny wzrost firny WorkWave, aby zapewnić jej wiodącą pozycję jako dostawcy oprogramowania dla firm świadczących serwis i usługi dostaw „last mile” na rynkach systemów HVAC (ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja), instalacji wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych pielęgnacji trawników, zwalczania szkodników, sprzątania oraz dostaw do domu.


Patrząc na postęp, jaki poczyniliśmy na przestrzeni ostatnich kilku lat, jestem ogromnie dumna z możliwości kierowania jednymi z najlepszych umysłów w branży i stałego podwyższania poziomu obsługi klienta i serwisu” – stwierdziła Marne Martin, prezes IFS Service Management oraz dyrektor generalny WorkWave. „Tytuł lidera w raporcie 2019 Gartner Magic Quadrant for Field Service Management stanowi, moim zdaniem, istotne uzasadnienie dla naszej długookresowej strategii ukierunkowanej na obszar serwisu. Uważam, że to także wspaniały katalizator dla naszych nieustających starań, by naszym innowacyjnym klientom zaoferować kompleksowy, oparty na chmurze serwis w terenie.


IFS Field Service Management wspomaga dynamiczne firmy w wielu branżach serwisowych na świecie. Do wiodących klientów FSM zaliczają się: główny amerykański dostawca usług serwisu wyposażenia kuchni przemysłowych Smart Care, globalny dostawca rozwiązań diagnostycznych Sysmex, obsługująca sieci energetyczne firma Nettpartner, światowy lider w zakresie uzdatniania powietrza Munters, projektująca obiekty przemysłowe firma ANDRITZ, dostawca usług technicznych Eltel oraz ekspert w dziedzinie komunikacji cyfrowej Eniig.

Bezpłatny egzemplarz raportu Gartner Magic Quadrant for Field Service Management jest dostępny na stronie https://info.ifsworld.com/2019-Gartner-Magic-Quadrant-for-Field-Service-Management.html.

Więcej informacji na temat tego, jak IFS wspiera firmy serwisowe: www.ifsworld.com/corp/industries/service/.

*„Magic Quadrant for Field Service Management” firmy Gartner, Jim Robinson, 16 kwietnia 2019 roku

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

IFS Rozwiazania w chmurze 1 IFS Field Service Management 1