ifsIFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, przedstawił wyniki finansowe za pierwszy kwartał, który zakończył się 31 marca 2019 roku.

Darren Roos, dyrektor generalny korporacji IFS komentuje:
 
Dzięki naszej strategii zorientowanej na klientów wyniki finansowe stale się poprawiają – po raz kolejny znacząco wyprzedzamy średnią rynkową, wystarczy spojrzeć na dane liczbowe. Jako najszybciej rozwijający się dostawca rozwiązań ERP jesteśmy na dobrej drodze do uzyskania znacznie większego udziału w rynku w 2019 roku i kolejnych latach. Dostawcy rozwiązań ERP starszych generacji próbują zwodzić klientów, a jak wyraźnie wynika z naszych danych liczbowych, ci sami klienci decydują się na partnera, który wie, że podejście zorientowane na klienta jest czymś o wiele więcej niż pustym sloganem. Klienci nie godzą się już na coroczne audyty, wymyślne sztuczki mające zapewnić zgodność z przepisami, czy też na wymóg aktualizacji, które stały się obecnie nową normą. Klienci najzwyczajniej zaczynają zdawać sobie sprawę, że IFS jest lepszą alternatywą.

Wyniki działalności: Najważniejsze dane finansowe i operacyjne za I kwartał 2019 roku

Przychód netto za ten kwartał wzrósł o 29%, dając 154 miliony USD, co wynika z 67-proc. wzrostu dochodu ze sprzedaży licencji, czego głównym motorem jest masowy napływ nowych klientów z całego świata. Te wyjątkowe wyniki są potwierdzeniem możliwości oferowanych przez IFS oraz skuteczności strategii dostarczania praktycznych aplikacji do zarządzania przedsiębiorstwem przynoszących klientom wartość. W ubiegłym tygodniu zostało to potwierdzone w raporcie IDC MarketScape for SaaS & Cloud ERP, w którym wyróżniono wiodącą funkcjonalność oferowaną przez IFS.

Skorygowany zysk EBITDA wzrósł w tym kwartale o niemal 70%. Wprawdzie zwiększone dochody były głównym czynnikiem wzrostu zysków, IFS skupiło się na znaczącym ograniczeniu w tych obszarach, w które w przeszłości inwestowało, a które obecnie nie są związane z podstawową działalnością lub nie przynoszą klientom wartości. Skoncentrowanie na tym, co doceniają klienci – i czego potrzebują, aby podejmować wyzwania w swoich branżach – pozostaje naczelną zasadą IFS. IFS dostrzega możliwość dalszego, stopniowego powiększania swojej przewagi rynkowej.

IFS skupia się na dostarczaniu klientom rozwiązania, które można szybko wdrożyć i zawsze oferuje najnowsze funkcjonalności przy niższych całkowitych kosztach posiadania w stosunku do alternatywnych rozwiązań. IFS dba o to niezależnie od tego, czy klienci zdecydują się na wdrożenie rozwiązania stacjonarnie, czy w chmurze. W I kwartale więcej nowych klientów IFS niż kiedykolwiek wcześniej zdecydowało się na wdrożenie rozwiązań IFS w chmurze. Wzrost ten oparty jest na solidnym partnerstwie technologicznym z Microsoft Azure, którego celem jest zapewnienie klientom bezpiecznej, globalnej platformy działającej w 54 regionach Azure – to więcej niż jakikolwiek inny dostawca rozwiązań w chmurze może zaoferować.

Perspektywy na drugi kwartał są pozytywne, jako że bieżące rozpoznanie analityczne stanowi potwierdzenie doskonałych prognoz na rok 2019 i kolejne lata. W zeszłym miesiącu IFS uzyskało tytuł Lidera w raporcie IDC MarketScape for EAM for Asset Intensive Industries, tytuł Major Player w raporcie IDC MarketScape for SaaS & Cloud ERP, a także tytuł Lidera w raporcie Gartner Magic Quadrant for Field Service Management Software – wyróżnienie to firma otrzymała po raz czwarty z rzędu.

Uwaga: dane o wzroście przychodów w I kwartale 2019 r. w porównaniu z I kwartałem 2018 r. są podane w koronach szwedzkich według bieżącego kursu waluty.

Więcej informacji na stronie www.ifsworld.com/corp/company/financial-results

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

IFS Rozwiazania w chmurze 1 IFS Field Service Management 1