ifsFirma IFS poinformowała o finalizacji nabycia 100% akcji Astea International, globalnej firmy zajmującej się produkcją oprogramowania.


W wyniku tej transakcji, o której po raz pierwszy poinformowano w październiku 2019 r., skonsolidowane przedsiębiorstwo będzie w stanie obsłużyć większe grono klientów w większej liczbie krajów dzięki rozbudowie sieci partnerów i wyjątkowym kompetencjom poszerzonego zespołu pracowników. Połączenie z firmą Astea umożliwi korporacji IFS poszerzenie zakresu swojego działania. Obecnie obsługuje ona już ponad 10 tysięcy klientów z całego świata, z czego około 8 tysięcy stanowią firmy korzystające z rozwiązań do zarządzania obsługą serwisową. W tym roku IFS odnotował znaczny wzrost organiczny w obszarze rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie. W pierwszej połowie roku 2019 przychody ze sprzedaży licencji zwiększyły się o 119% w porównaniu z pierwszą połową 2018 r.

Zarządzanie serwisem w terenie szybko nabiera strategicznego znaczenia dla wszystkich przedsiębiorstw, które starają się zaoferować rozszerzoną ofertę produktową — a także wzmocnić swoje relacje z klientami” — powiedziała Nicole France z Constellation Research. „Dzięki przejęciu firmy Astea IFS jest w stanie lepiej pomagać klientom we wprowadzaniu innowacji w dziedzinie zarządzania usługami i serwisem w terenie.


Po finalizacji transakcji Marne Martin, prezes IFS Service Management Business Unit, poprowadzi firmę Astea. Zack Bergreen, założyciel i były prezes firmy Astea cieszący się dużym szacunkiem, obejmie stanowisko starszego doradcy IFS Group Management i wejdzie w skład rady doradczej IFS ds. rozwiązań do zarządzania serwisem.

Zack i cała kadra zarządzająca firmy Astea zbudowali renomowaną firmę o ugruntowanej pozycji. Bardzo cieszymy się, że będziemy mogli wykorzystać ich doświadczenie i umiejętności z korzyścią dla naszej wspólnej bazy klientów” — powiedziała Marne Martin. „Sektor rozwiązań do zarządzania serwisem wciąż rozwija się szybciej niż wiele innych rozwiązań dla konkretnych branż, a dzięki naszej silnej pozycji jesteśmy w stanie oferować klientom najbardziej zaawansowane technicznie i jednocześnie atrakcyjne rozwiązania. Pozwolą im zwiększyć przychody oraz uzyskać przewagę nad konkurencją poprzez usprawnienie obsługi serwisowej.


Więcej informacji o wszechstronnej, kompleksowej ofercie IFS dla sektora usług serwisowych można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/industries/service/

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top