ifsZnany amerykański producent artykułów spożywczych i żywności dla zwierząt odnotował znaczny wzrost ogólnej efektywności i poprawę widoczności stanów magazynowych oraz usprawnił mechanizmy monitorowania partii produktów.
 
 
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował o wdrożeniu produkcyjnym pakietu IFS Applications™ jako centralnego systemu zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) w grupie KLN Family Brands będącej właścicielem wielu znanych marek, takich jak NutriSource Pet Foods i Kenny’s Candy & Confections.

KLN Family Brands jest szybko rozwijającym się przedsiębiorstwem produkcyjnym z siedzibą w stanie Minnesota (Stany Zjednoczone). Do tej pory firma stosowała niejednorodny zestaw systemów biznesowych starszej generacji, które nie były już w stanie wspierać bieżącej działalności. W procesie oceny porównawczej przeanalizowano rozwiązania kilku dużych dostawców rozwiązań ERP. Podjęto decyzję o wyborze systemu IFS Applications i niedawno został on wdrożony w dwóch jednostkach wchodzących w skład przedsiębiorstwa.

Dzięki zastosowaniu oprogramowania IFS Applications udało się usprawnić planowanie i ograniczyć wartość magazynu wyrobów gotowych o 4 miliony USD w ciągu 3 miesięcy od uruchomienia systemu w środowisku produkcyjnym. Zwiększyła się również ogólna efektywność działania w związku z możliwością pracy wszystkich działów na tej samej bazie danych.

Opracowane przez IFS branżowe rozwiązanie ERP dla sektora spożywczego oferuje szeroką gamę funkcji, a zarazem umożliwia komunikację z funkcjonującymi w przedsiębiorstwie wcześniejszymi i niestandardowymi systemami pochodzącymi od innych producentów. Z oprogramowaniem IFS Applications został na przykład zintegrowany działający w KLN Family Brands system gospodarki magazynowej, obsługujący ponad 25 tysięcy transakcji dziennie. Pozwala to wykorzystać panel zaawansowanego planowania i funkcję równoważenia serii do zarządzania przepływem surowców w całym procesie produkcyjnym.

System IFS Applications całkowicie zmienił sposób realizacji newralgicznych procesów biznesowych w naszej firmie, między innymi zarządzania zapasami i monitorowania partii produktów” — powiedział Lance Schultz, IT Manager w KLN Family Brands. „Istotnym elementem, który w znacznym stopniu zadecydował o sukcesie przedsięwzięcia, była możliwość bezpośredniej współpracy z IFS. Mamy nadzieję na dalszy rozwój naszych relacji partnerskich.


Cindy Jaudon, prezes IFS na region obu Ameryk, powiedziała:

Przedsiębiorstwa z branży spożywczej należą do najbardziej wymagających klientów z sektora produkcyjnego. W ich działalności istotne jest uwzględnienie pewnych ograniczeń, takich jak okresy przechowywania towarów, a także czynników zewnętrznych, na przykład fluktuacji łańcucha dostaw i popytu. Dzięki uwzględnieniu opinii innowacyjnych, dynamicznych przedsiębiorstw, takich jak KLN Family Brands, jesteśmy w stanie zaoferować pakiet branżowych rozwiązań ułatwiających optymalizację produkcji i pozwalających uniknąć potencjalnych zakłóceń w działaniu.


Rozwiązanie IFS obsługuje różne obszary i procesy biznesowe, m.in. zarządzanie produkcją i łańcuchem dostaw, zarządzanie jakością, działanie centrum obsługi klienta, projektowanie, zarządzanie projektami, zarządzanie dokumentacją, finanse i zarządzanie kapitałem ludzkim.

Więcej informacji na temat oferty IFS dla przedsiębiorstw z branży spożywczej można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/industries/manufacturing/food-and-beverage-erp/

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top