ifsIFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, wzmocnił swój dział sprzedaży, mianując Thomasa Knorra dyrektorem ds. obsługi przedsprzedażnej w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Europie Wschodniej.
Thomas Knorr ma ponad 13 lat doświadczenia w obsłudze przedsprzedażnej oraz szerokie doświadczenie związane z oprogramowaniem. Przed objęciem swojego obecnego stanowiska w IFS pracował w firmie Workday zajmującej się produkcją oprogramowania, gdzie był dyrektorem ds. obsługi przedsprzedażnej na region DACH. Wcześniej, w latach 2011–2019, pracował w firmie SAP, w której był odpowiedzialny za obsługę przedsprzedażną w zakresie rozwiązań S/4HANA Cloud w regionie MEE.

Thomas ma również szerokie doświadczenie w firmie IFS, ponieważ w latach 2005–2011 pracował w niemieckim oddziale tej firmy — początkowo jako członek IFS Trainee Program, a następnie jako konsultant ds. aplikacji i starszy konsultant ds. obsługi przedsprzedażnej.

W ciągu ostatnich kilku lat firma IFS bardzo intensywnie się rozwijała, a obecnie oferuje pełny zakres swoich produktów w chmurze zapewniającej ich ciągłą aktualność, nie zapominając jednocześnie o tym, jak ważne jest oferowanie klientom różnych opcji wdrożenia” — powiedział Thomas Knorr. „Dzięki rozwiązaniom IFS firmy mogą uruchamiać wszystkie swoje procesy z jednego źródła i na przyszłościowej platformie. Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tej rozwijającej się firmy oraz oferować dotychczasowym i potencjalnym klientom atrakcyjną alternatywę dla starszych kolosów z branży oprogramowania.


Marcus Pannier, dyrektor zarządzający IFS na region DACH i Europy Wschodniej, dodał:

Cyfryzacja oparta na systemach ERP obejmuje skomplikowane procesy. Obecnie od dostawców technologii oczekuje się, że będą wspierać firmy i doradzać im już od samego początku. Zatrudniając Thomasa Knorra, zyskaliśmy doświadczonego i kompetentnego menedżera w naszym dziale obsługi przedsprzedażnej, który łączy w sobie pasję do technologii z szeroką wiedzą w dziedzinie cyfryzacji i oprogramowania ERP. Jestem przekonany, że Thomas nie tylko istotnie się przyczyni do naszego sukcesu, lecz także znacznie ułatwi naszym klientom cyfrową transformację.


Źródło: www.ifs.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top