loading...
WHITE PAPERS
CASE STUDIES

ifs applications modulechart

Branża motoryzacyjna napędzana jest innowacją i ambicją. Innowacja jest prawdopodobnie najwyraźniej widoczna w designie i parametrach, ale jest równie ważna we wszystkich procesach przedsiębiorstwa. Poprzez stałe kontrolowanie procesów produkcyjnych wielu firmom z branży udało się przekształcić swoją działalność zgodnie z koncepcją „lean”. Ale podobnie jak w przypadku designu, jest to proces ciągły, a nowe i ekscytujące zmiany oznaczają, że organizacje muszą być w stanie wdrażać nowe pomysły i praktyki, aby taki stan utrzymać.

ifs applications modulechart

IFS Applications dzięki połączeniu wiodącej technologii ze znajomością branży wychodzi naprzeciw trendom, takim jak internet rzeczy (Internet of Things, IoT), cyfrowa transformacja, serwicyzacja i indywidualizacja. Oferuje funkcjonalność umożliwiającą optymalizację działań w czasie rzeczywistym, a także interfejs umożliwiający zaangażowanie wszystkich bez wyjątku pracowników – zarówno pracujących w siedzibie firmy, jak i tych pracujących zdalnie.

industrial manufacturing 3826 copy

Bez względu na to, czy działasz w sektorze produkcji przemysłowej, przetwórczym, samochodowym lub branży zaawansowanych technologii, nowe wyzwania i możliwości są na wyciągnięcie ręki. Czego więc potrzeba, aby stworzyć zintegrowaną, dostosowaną do potrzeb platformę IT, która ułatwia osiąganie przychodów z usług serwisowych, zapewnia zgodność z przepisami oraz ułatwia współpracę i rozwój? Oto kilka kluczowych pytań dotyczących wyboru oprogramowania.

 

industrial manufacturing 3826 copyIFS Applications przekształca wyzwania produkcyjne w możliwości i minimalizuje problemy połączone z wykonywaniem codziennych działań. Niezależnie od przyjętego modelu produkcyjnego przyjazny użytkownikowi system IFS Applications zwiększa produktywność i pomaga w kontrolowaniu zysków.

 

ifs wybor systemu

Zmiana w kierunku modeli przychodów opartych na usługach serwisowych (serwicyzacja) wymaga aktywnej optymalizacji, usprawnienia i monetyzacji działalności podstawowej. Internet rzeczy (IoT), sztuczna inteligencja (SI) i analiza oparta na wynikach już umożliwiają zastąpienie kosztownej obsługi prewencyjnej zaawansowaną interwencją predykcyjną.



ifs wybor systemu
Czasy, gdy przedsiębiorstwa postrzegały serwis jako niezbędny koszt prowadzenia biznesu, już dawno minęły. W obecnym, dynamicznym środowisku biznesowym, w którym komunikacja i współpraca stanowią element kluczowy nie tylko w obrębie firmy, ale również w pełnym zakresie relacji z użytkownikiem końcowym, serwis staje się wspaniałą platformą do generowania korzyści: następuje przekształcenie generatora kosztów w źródło korzyści i nowy strumień przychodów. Co ważne, staje się on sposobem na wyróżnienie się na tle dynamicznie rozwijającej się konkurencji. Jak powiedział Einstein: „Głównym powołaniem człowieka jest raczej służyć niż zmuszać do posłuchu” – kadra zarządzająca najwyższego szczebla zaczyna z coraz większą powagą patrzeć na świadczenie usług serwisowych jak na element, od którego zależą losy przedsiębiorstwa. W sytuacji, w której konkurencja rośnie, a sprzedaż produktów zaczyna ustępować zarządzaniu cyklem ich eksploatacji, nie można myśleć inaczej.

cloud ifs icon


Wgląd w procesy biznesowe. Elastyczność rynkowa. Umiejętność wykorzystywania nowych możliwości. W dzisiejszym świecie są to niezbędne cechy przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że coraz więcej organizacji czerpie korzyści z przeniesienia kluczowych dla działalności zasobów IT do chmury.



service 3885 copy
Niskie marże, wzmożona konkurencja oraz rosnące potrzeby klientów na fali rewolucji technologicznej – wszystko to przyczyniło się do istotnej zmiany w obszarze zarządzania serwisem w terenie. Firmy działające w tej branży poszukują innowacyjnych rozwiązań w celu zwiększenia wydajności operacyjnej i redukcji kosztów. Skutkiem tej zmiany jest zasadnicza zmiana zarządzania usługami serwisowymi w terenie, obejmująca zarówno oczekiwania, jak i funkcjonalność oraz metodykę. W sytuacji, gdy organizacje skupiające działalność na produktach zwracają się w kierunku działalności opartej na modelu usługowym, a tradycyjne firmy świadczące usługi serwisowe w terenie poszukują możliwości dostosowania do rynku i dalszego rozwoju, przejście z komodytyzacji na serwicyzację jest coraz bardziej dostrzegalnym trendem.

handshake
IFS loT Business Connector umożliwia kontrolę danych generowanych przez internet rzeczy oraz śledzenie ich przepływu. Wiesz, jakie dane wpływają do firmy, monitorujesz działania podejmowane na ich podstawie przez oprogramowanie firmy IFS i konfigurujesz odpowiednie przepływy.

 

handshake
System IFS Applications™ posiada wbudowany komponent IFS CRM™, oferując tym samym pełną kontrolę procesu pozyskania i obsługi klienta. Rozwiązanie zapewnia elastyczność i dynamikę właściwe rozwiązaniu CRM ze strukturą i kontrolą na poziomie zapewnianym przez uznane na całym świecie, wiodące oprogramowanie dla przedsiębiorstw. A wszystko to dostępne w jednym interfejsie. Oznacza to, między innymi, że dane są nieustannie aktualizowane i optymalizowane, umożliwiając podejmowanie decyzji w oparciu o rzeczywisty, bieżący obraz sytuacji.

 

construction industry 3789 copy
IFS oferuje światowej klasy rozwiązanie z zakresu obsługi i zarządzania cyklem życia majątku – to połączenie rzadko spotykane w jednym zintegrowanym oprogramowaniu. Jeśli przedsiębiorstwo prowadzi również produkcję poza zakładem, IFS może dodatkowo dostarczyć rozwiązanie z zakresu produkcji projektowej.

service 3885 copy
Największe sukcesy odnoszą te firmy, które najlepiej potrafią zaadaptować się do zmian i korzystać z pojawiających się okazji rynkowych. System IFS Applications™ oraz rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie, IFS Enterprise Operational Intelligence™ oraz IFS Maintenix® pomagają klientom w osiągnięciu elastyczności, dzięki czemu zmiany rynkowe stają się okazją do rozwoju, a nie zagrożeniem działalności.

PROSTE PLANOWANIE TRASY

Gdy Winston Churchill powiedział: „He who fails to plan is planning to fail” (tł. Kto nie planuje, ten planuje porażkę), nie odnosił się do przedsiębiorstw świadczących usługi w terenie, a jednak dobrze to ujął w tym kontekście. Firmy serwisowe rozumieją, że skuteczne planowanie trasy jest niezbędne, aby osiągnąć sukces; inteligentne planowanie jest efektywne i zwiększa produktywność techników dzięki możliwości realizacji większej liczby zleceń dziennie. Jednakże mogą one przeoczyć dodatkowe korzyści, jakie daje optymalizacja harmonogramu.

SWIADOMY KONSUMENT ZMIENIA

Bardziej niż kiedykolwiek konsumenci interesują się tym, skąd pochodzi kupowana przez nich żywność, czy jest pozyskiwana w sposób etyczny i czy jest uprawiana zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Interesują się również tym, co stanie się z plastikowym opakowaniem po kupowanej przez nich żywności, czy będzie się rozkładać na wysypisku przez 500 lat, czy dołączy do mikrodrobin plastiku w oceanie.

 

Zarządzanie majątkiem – to od tego wszystko się zaczęło. To fundament naszej działalności. Od ponad 30 lat stale doskonalimy nasze umiejętności i technologie w obszarze, który z dumą nazywamy własnym „podwórkiem”.

energy industry 3799
IFS jest jedynym globalnym dostawcą oprogramowania biznesowego, który zaczynał działalność od rozwijania systemu do zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (Enterprise Asset Management – EAM), przeznaczonego dla sektora energetyki i usług użyteczności publicznej. Energetyka i przedsiębiorstwa użyteczności publicznej to dla firmy IFS jeden z najważniejszych segmentów rynku, który reprezentują jej liczni klienci na całym świecie. Wystarczy wymienić najważniejsze projekty energetyczne, ogólnokrajowe sieci przesyłu, elektrownie atomowe czy międzynarodowe przedsiębiorstwa zajmujące się produkcją, przesyłem oraz dystrybucją energii.

three people pink 001601
Utrzymanie konkurencyjności czy pozycji lidera w świecie ciągłych zmian biznesowych wymaga obecnie od przedsiębiorstw globalnych podejmowania decyzji i działań z szybkością firmy działającej lokalnie. Jest to możliwe – warunkiem jest maksymalne zrozumienie kluczowych procesów zachodzących w firmie, umożliwiające efektywne zarządzanie personelem, który jest najważniejszym, generującym największe koszty i najbardziej wrażliwym zasobem każdego przedsiębiorstwa. Ludzie są najważniejsi z uwagi na ich umiejętności, kompetencje i doświadczenie – nie wspominając o lojalności – będące główną składową sukcesu firmy. Pracownicy generują największe koszty z uwagi na stałe i globalne podwyżki wynagrodzeń. To najbardziej wrażliwy zasób, ponieważ pracownik firmy, która nie jest w stanie wyjść naprzeciw jego ambicjom zawodowym i osobistym, prędzej czy później opuści ją, pozbawiając firmę możliwości korzystania z jego umiejętności i doświadczenia.

Money blue 001307
Odnoszące sukcesy przedsiębiorstwa efektywnie zarządzają procesami finansowymi – począwszy od dokładnego fakturowania i płatności, przez nadzorowanie pozycji finansowej prowadzonych projektów, aż po tworzenie raportów na poziomie zarządu i dokładne prognozowanie. Z tego właśnie powodu centrum finansowe firmy ma krytyczne znaczenie strategiczne. Im lepszy system finansowy, tym lepiej działa przedsiębiorstwo.



Supply Chain purple 001628
Wśród wielu koncepcji związanych na przykład z metodami „lean” czy „just-in-time” (JIT) leży jeden z istotnych aspektów związanych z łańcuchem dostaw. Aby Twoja firma mogła czerpać korzyści biznesowe, jej działania muszą być jak najbardziej płynne – prawdopodobnie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Obecnie umiejętność radzenia sobie z tempem zmian rynkowych przy zachowaniu kontroli nad kosztami w coraz bardziej zglobalizowanym środowisku biznesowym decyduje o efektywności działań firmowych. Należy zatem zadać sobie kilka pytań.

process manufacturing 3875 copy
Jak wygląda produkcja w Twojej firmie? Na zamówienie? Na magazyn? Projektowanie bądź konfiguracja na zamówienie? Czy działania produkcyjne Twojej firmy są oparte na

process manufacturing 3875 copy

System IFS Applications opracowano pod kątem branży chemicznej, spożywczej, nauk przyrodniczych i lakierniczej. Rozwiązanie obsługuje łańcuch wartości – od zaprojektowania produktu, marketingu i sprzedaży, po zarządzanie popytem, produkcję, dystrybucję i usługi posprzedażne – całość integrując z obsługą finansów i kadr.

Back to top

IFS Rozwiazania w chmurze 1 IFS Field Service Management 1